- Vaša košarica je trenutno prazna
Prenos domene med registrarji – FAQ
Odlično, prepričani smo, da svoje odločitve ne boste obžalovali. S prenosom domene k NEOSERV boste deležni številnih prednosti, ki jih pri marsikaterem drugem registrarju ne bi bili. Naj jih naštejemo le nekaj:
- Za kakršnakoli vprašanja vam bo vedno na voljo hitra in prijazna tehnična ekipa.
- Imeli boste možnost uporabe brezplačnega DNS gostovanja z DDoS zaščito.
- V naročniškem centru Moj NEOSERV boste lahko urejali vse od A do Ž (nastavitev in urejanje DNS zapisov, sprememba WHOIS podatkov, urejanje predračunov, možnost podaljšanja storitev z različnimi plačilnimi metodami, …).
- Pred potekom domen boste o tem pravočasno obveščeni prek e-poštnih sporočil.
- Prenos domene bomo za vas izvedli brezplačno. Za nekatere domene sicer velja, da jih je ob prenosu potrebno podaljšati za najmanj eno leto. Takšna so pravila vrhovnih registrarjev.
- V kolikor bo domeno ob prenosu potrebno podaljšati, vam bomo ponudili ugodno akcijsko ceno.
Ker glede prenosa domen prejemamo veliko vprašanj, poleg tega pa pravila vrhnjih registrarjev glede samega postopka prenosa niso povsem usklajena, smo pripravili seznam pogostih vprašanj in odgovorov. Priporočamo vam, da si jih preberete.
1. Je postopek prenosa enak za vse domene?
Pravila za prenos se, glede na vrhnjo domeno, med seboj nekoliko razlikujejo. V današnjem prispevku si bomo natančneje pogledali pravila za prenos .SI domene ter pravila, ki se nanašajo na prenos popularnih generičnih domen (krajše gTLD), kot so .COM, .NET in .ORG.
2. Kaj je EPP koda?
EPP koda je unikatna koda, ki se uporablja pri prenosih domen. Prejmete jo pri obstoječem registrarju, za uspešno izveden prenos pa jo morate sporočiti registrarju, h kateremu želite domeno prenesti. Namesto izraza EPP koda se uporabljajo tudi geslo za prenos domene, EPP geslo, avtorizacijska ali avtentikacijska koda oziroma geslo (ang. Auth-Info Code).
3. Kako poteka prenos .SI domene?
Pri trenutnem registrarju zahtevajte nastavitev EPP kode. Preverite lahko svoj naročniški vmesnik, saj nekateri registrarji omogočajo nastavitev kode znotraj le-tega. Če te možnosti ne boste našli, mu pošljite e-sporočilo. Pridobljeno kodo posredujte novemu registrarju, ki bo opravil avtorizacijo in prenos domene.
Veljavnost EPP kode je časovno omejena. Ko boste nastavili oziroma pridobili kodo, boste za postopek prenosa domene imeli na voljo 16 dni. Če v tem času prenos ne bo uspešno opravljen, boste morali pridobiti novo EPP kodo in jo ponovno posredovati bodočemu registrarju.
Prenos .SI domene ne zahteva hkratnega podaljšanja. Če se torej odločite za prenos .SI domene k nam, ne boste imeli nobenih stroškov. Domeno bomo prenesli brezplačno, za podaljšanje pa bo potrebno plačati šele ob poteku domene. Seveda le v primeru, da boste domeno želeli podaljšati.
4. Kako poteka prenos generične domene (.COM, .NET, .ORG, …)?
Tudi pri prenosu generične domene je potrebna pridobitev EPP kode s strani trenutnega registrarja. Pridobljeno kodo posredujte bodočemu registrarju, ki bo pri vrhovnem registrarju sprožil prenos domene. Na svoj e-poštni naslov, naveden ob registraciji domene, boste prejeli sporočilo, s katerim potrdite zahtevo po prenosu domene. Na spodnji sliki si oglejte, kako izgleda omenjeno e-poštno sporočilo in kam morate klikniti za verifikacijo zahteve. Prejeti bi ga morali z e-naslova do_not_reply@myorderbox.com.
Če ste prenos zahtevali vi in se z njim strinjate, kliknite na dolgo verifikacijsko povezavo, ki smo jo na sliki poudarili z rdečim okvirčkom. Po kliku se vam bo na spletnem naslovu v brskalniku pojavilo naslednje obvestilo.
Obvestilo potrjuje začetek procesa prenosa domene od zdajšnjega k novemu registrarju. Domena bi morala biti prenesena v roku 5 do 6 dni.
Pri prenosu generičnih domen veljajo določene omejitve. Če ste domeno registrirali ali prenesli pred manj kot 60 dnevi, prenos k novemu registrarju ne bo mogoč. Prav tako bi vas radi opozorili, da pred prenosom domene ne spreminjate WHOIS podatkov, saj boste tudi v tem primeru morali počakati 60 dni.
Pravila mednarodne organizacije za dodeljevanje domen (ICANN) zahtevajo, da je domeno ob prenosu potrebno podaljšati za minimalno obdobje enega leta. Pri NEOSERV boste ob tem deležni posebne akcijske cene.
5. E-sporočila z verifikacijsko povezavo nisem prejel. Kaj sedaj?
Lahko se zgodi, da sporočilo za verifikacijo prenosa domene konča med nezaželeno e-pošto (ang. spam). Preverite torej, če se ni tudi z omenjenim e-sporočilom morda zgodilo enako.
Ste preverili prejeto e-pošto, vključno z neželenimi sporočili, vendar sporočila z verifikacijsko povezavo nikakor ne najdete? Če v roku 5 dni ne boste prejeli verifikacijske povezave, se obrnite na našo podporno ekipo, ki bo preverila, kje se je zataknilo, in sprožila postopek prenosa domene.
6. Kako izvem, pri katerem registrarju imam registrirano domeno?
Brez skrbi, podatek lahko pridobite na zelo preprost način. Na spletu poiščite enega izmed mnogih WHOIS preverjalnikov (npr. Preveri.si) in v okno vpišite svojo domeno. Preverjalnik vam bo vrnil različne informacije o domeni, med drugim tudi naziv trenutnega registrarja.
7. Kateri so možni razlogi za neuspešen prenos generične domene?
Razlogi za neuspešen prenos domene so lahko naslednji:
- dokazana goljufija,
- domenski spor,
- odločba sodišča,
- sporna identiteta osebe, ki izvršuje prenos,
- neplačani stroški domene za preteklo obdobje,
- pisni ugovor nosilca domene,
- zaklenjena domena,
- od registracije ali prenosa domene še ni poteklo 60 dni.
Imate vprašanje, na katerega nismo podali odgovora? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 000 ali nam pišite na info@neoserv.si. Z veseljem vam bomo pomagali.
KOMENTARJI
Dodatna vprašanja?
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.