Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Eden izmed najbolj priljubljenih odjemalcev e-pošte, namenjen uporabnikom operacijskega sistema Mac, je Airmail 3. Na voljo je v Applovi spleti trgovini iTunes, enkratna cena namestitve pa v tem trenutku znaša 10,99 €. Če vam aplikacija Mail, ki je v operacijski sistem Mac nameščena privzeto, ne ustreza ali ne deluje pravilno, vam svetujemo uporabo aplikacije Airmail 3.

V nadaljevanju smo pripravili kratka navodila z zaslonskimi slikami, ki natančno ponazarjajo, kako v odjemalcu e-pošte Airmail 3 ustvarite nov e-poštni račun, vezan na vašo domeno.

Do e-poštnega računa v nekaj preprostih korakih

1. Po namestitvi odprite aplikacijo Airmail 3. Z zbirnega seznama izberite protokol IMAP.

Airmail - IMAP

2. Na način, ki ga ponazarja spodnja slika, vpišite podatke svojega e-poštnega računa. Namesto “vasadomena.si” vpišite svojo dejansko domeno. Vnos potrdite s klikom na modri gumb Add.

Airmail - dodajanje e-poštnega računa

3. Če na svojo domeno nimate nameščenega SSL certifikata, se vam bo prikazalo okno za potrditev certifikata. Kliknite na modri gumb Connect.

Airmail - verifikacija certifikata

Opomba: Če imate na svojo domeno nameščen SSL certifikat, boste 3. korak preskočili.

4. Nato se vam bo prikazalo novo okno z obvestilom, da se ustvarja nov e-poštni račun.

Airmail - kreiranje e-poštnega računa

5. Zdaj je vaš e-poštni račun ustvarjen. Svetujemo vam, da preizkusite delovanje pošiljanja in prejemanja e-pošte. Če katera izmed aktivnosti ne deluje, v levem zgornjem kotu kliknite na Airmail 3 in nato Preferences…

Airmail - Preferences

6. V novem oknu Accounts kliknite na ikono nastavitev na desni strani svojega e-poštnega računa.

Airmail - Accounts

7. Kot prikazuje spodnja slika, se vam bodo prikazale uporabniške nastavitve e-računa.

Airmail - User Settings

8. Če vam prejemanje e-pošte ne deluje, kliknite na gumb Test IMAP. V kolikor pa vam ne deluje pošiljanje e-pošte, kliknite na gumb Test SMTP.

9. Zopet se vam bo prikazalo okno Creating Account iz 4. koraka. Zdaj bi moralo prejemanje in pošiljanje e-pošte delovati brez težav.

V primeru dodatnih vprašanj nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.