Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Uporabljate operacijski sistem Mac (Apple) in starejšo različico aplikacije Mail? Vam je po migraciji paketa gostovanja na drug strežnik prenehala delovati e-pošta? Težava je najverjetneje povezana z Mail predpomnilnikom. Sledite navodilom, predstavljenim v nadaljevanju, in ponovno boste lahko pošiljali ter prejemali e-poštna sporočila.

1. Odprite aplikacijo Mail.

Aplikacija Mail

2. Če uporabljate protokol POP, boste po migraciji e-pošte na drug strežnik morali ponovno dodati svoj e-poštni račun. Izberite možnost Other Mail Account… in kliknite Continue.

Izbira ponudnika e-poštne storitve

3. Dodajte e-poštni račun. Vpišite svoje ime, e-poštni naslov (vezan na domeno) in geslo. Nato kliknite na gumb Sign In.

Dodajanje e-poštnega računa

POZOR: Če uporabljate protokol IMAP, vam e-poštnega računa ne bo treba dodajati ponovno.

4. V novo okno vpišite svoj e-poštni naslov, uporabniško ime in geslo. Izberite protokol IMAP ter nastavite dohodni in odhodni strežnik za e-pošto. Kliknite na gumb Sign in.

Neuspešno preverjanje uporabniškega imena ali gesla

Vam je aplikacija javila napako “Unable to verify account name or password.“? Če je bilo preverjanje uporabniškega imena ali gesla neuspešno, sledite nadaljnjim korakom.

5. Na vrhu aplikacije Mail izberite Mailbox in kliknite na Take All Accounts Offline. S tem boste vsem svojim e-poštnim računom prekinili povezavo s strežnikom.

Prekinitev povezave (Take All Accounts Offline)

6. Aplikacijo za e-pošto zaprite tako, da v levem zgornjem kotu izberete Mail in kliknete na Quit Mail.

Quit Mail

POZOR: Aplikacije NE zapirajte s klikom na rdeči X krogec, saj na ta način aplikacije ne boste povsem zaprli.

7. Ponovno odprite aplikacijo Mail (za podrobnosti glejte sliko v 1. koraku navodil).

8. V meniju aplikacije izberite Mail in kliknite na Take All Accounts Online, da zopet vzpostavite povezavo s strežnikom. Prekinitev in ponovna vzpostavitev povezave bosta poskrbeli za izpraznitev predpomnilnika.

Vzpostavitev povezave (Take All Accounts Online)

9. Samo za uporabnike starejše različice aplikacije Mail: Uporabniki starejše različice morate predpomnilnik počistiti ročno. Najprej zaprite aplikacijo Mail, kot je prikazano v 6. koraku. Nato odprite aplikacijo Finder.

Aplikacija Finder

Na levi strani grafičnega vmesnika izberite Library in se pomaknite v direktorij, kjer se nahajajo datoteke predpomnilnika e-poštne aplikacije Mail. Izberite direktorij želenega e-poštnega predala in pobrišite skrito mapo .OfflineCache.

Pot: /Users/ime_profila/Library/Mail/IMAP-account_concerned/

Izbris datotek predpomnilnika Mail

Ponovno odprite aplikacijo Mail (za podrobnosti glejte sliko v 1. koraku navodil).

10. V levem zgornjem kotu e-poštne aplikacije izberite Mail in kliknite na Preferences…, kjer lahko urejate nastavitve svojega e-poštnega računa.

Nastavitve e-pošte (Mail Preferences)

11. Na vrhu okna z nastavitvami izberite zavihek Accounts in se pomaknite na nastavitve strežnika – Server Settings. Če imate na domeno, na katero je vezan vaš e-poštni račun, nameščen SSL certifikat, polja izpolnite skladno s spodnjo sliko. Pri tem seveda uporabite svoje podatke (uporabniško ime, geslo, ime strežnika).

Nastavitve strežnika (SSL certifikat)

Če na domeno še nimate nameščenega SSL certifikata, odstranite kljukici pri možnosti Use TLS/SSL in spremenite številko vrat (ang. Port). Podrobnosti si oglejte na spodnji sliki.

Nastavitve strežnika (brez SSL certifikata)

POZOR: Je vaš ponudnik internetnih storitev T-2? Namesto vrat 25 uporabite vrata 26.

Ko boste uredili vse potrebne nastavitve, spremembe shranite s klikom na gumb Save.

Uporabnikom protokola IMAP svetujemo posodobitev aplikacije Mail na zadnjo različico. E-poštnih sporočil ne boste izgubili, saj se bo stanje prejete in poslane e-pošte po posodobitvi sinhroniziralo s stanjem na strežniku.

Če uporabljate protokol POP, morate biti pri posodobitvi aplikacije previdni, saj lahko izgubite vso e-pošto. Pred posodobitvijo e-poštna sporočila arhivirajte oziroma izvozite, po posodobitvi pa jih ponovno uvozite v novo Mail različico.

Za vsa dodatna vprašanja vam je na voljo naša podporna ekipa, dosegljiva prek e-poštnega naslova info@neoserv.si in telefonske številke 059 335 000.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.