Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Se odpravljate na dopust in želite vsem, ki vam bodo v času dopustovanja poslali e-sporočilo, samodejno poslati odgovor z obvestilom o vaši odsotnosti? Avtomatski odzivnik (ang. Autoresponder) omogoča prav to, pogosto pa se uporablja tudi v času bolniške odsotnosti, seminarjev, izobraževanj ipd.

Uporabniki nadzorne plošče cPanel lahko avtomatski odzivnik za svoj e-poštni predal uredite v le nekaj korakih.

Kako ustvariti avtomatski odzivnik?

1. Prijavite se v nadzorno ploščo cPanel (navodila za prijavo).

2. V sklopu ikon Email poiščite ikono Autoresponders in kliknite nanjo.

cPanel (Jupiter) - Autoresponders

3. Kliknite na gumb Add Autoresponder.

cPanel (Jupiter) - Add Autoresponder

4. Uredite nastavitve avtomatskega odzivnika za svoj e-poštni predal.

cPanel (Jupiter) - Nastavitve avtomatskega odzivnika

V sklopu nastavitev izpolnite polja:

  • Character Set: Pustite izbrano privzeto vrednost za nabor znakov – utf-8.
  • Interval: Nastavite interval (v urah) med pošiljanjem avtomatskih sporočil istemu naslovniku. Nasvet: nastavite interval na 24 ur ali več.
  • Email: Vnesite e-poštni predal, za katerega želite nastaviti avtomatski odzivnik.
  • Domain: Izberite domeno, na katero je vezan vaš e-poštni predal.
  • From: Vpišite besedilo, ki se bo prejemniku izpisalo, od koga je prejel samodejni odgovor.
  • Subject: Vpišite naslov e-sporočila (npr. Samodejni odgovor: Obvestilo o odsotnosti).
  • This message cointains HTML: Če v sporočilo želite vnesti HTML elemente, obkljukajte okence.
  • Body: Vnesite besedilo sporočila, ki bo samodejno poslano pošiljatelju.
  • Start: Določite, ali želite avtomatski odzivnik vključiti takoj ali na želeni datum.
  • Stop: Določite, ali ne želite izključiti avtomatskega odzivnika oziroma izberite želeni datum.

Pri nastavitvi avtomatskega odzivnika lahko uporabite tudi oznake: %subject% (naslov e-sporočila, ki vam ga pošlje pošiljatelj), %from% (ime pošiljatelja, če je le-to na voljo) in %email% (e-poštni naslov pošiljatelja).

5. Potrdite nastavitve s klikom na gumb Create, s čimer boste ustvarili avtomatski odzivnik.

cPanel (Jupiter) - Avtomatski odzivnik ustvarjen

Kako odstraniti avtomatski odzivnik?

Če niste določili datuma, ko naj se avtomatski odzivnik samodejno ugasne, ga lahko odstranite ročno.

1. V nadzorni plošči cPanel poiščite sekcijo ikon Email in kliknite na ikono Autoresponders.

2. Na seznamu avtomatskih odzivnikov poiščite tistega, ki ga želite odstraniti, in kliknite na Delete.

cPanel (Jupiter) - Odstranitev avtomatskega odzivnika

3. V novem oknu potrdite svojo izbiro za izbris avtomatskega odzivnika s klikom na gumb Delete Autoresponder.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.