- Vaša košarica je trenutno prazna
Obnovitev e-pošte iz rezervnih kopij – JetBackup 5
V kolikor ste po nesreči izbrisali svoja e-poštna sporočila, ste lahko brez skrbi, saj jih lahko kadarkoli obnovite iz varnostnih kopij, ki se izdelujejo na strežniku na dnevni, tedenski in mesečni ravni.
Postopek za obnovitev e-pošte iz rezervnih kopij je hiter in preprost.
1. V nadzorni plošči cPanel kliknite na ikono JetBackup 5.
2. Na domači strani JetBackup 5 vmesnika kliknite na ikono Email Accounts.
Če se ne nahajate na domači strani JetBackup 5 vmesnika, v meniju na levi strani najprej kliknite na ikono Domov oziroma na ikono hiške.
3. Na seznamu poiščite e-poštni predal, ki ga želite obnoviti.
Če želite predal obnoviti na drug datum, poleg izbranega predala najprej kliknite še na gumb Choose Other Backup in na spustnem seznamu izberite želeni datum izdelave rezervne kopije.
Svetujemo vam, da izberete rezervne kopije, ki imajo pod “Destination” zapisano “Local” in ne “Remote”, saj bo obnovitev v tem primeru hitrejša.
Nato kliknite na predal, ki ga želite obnoviti, ter na gumb Restore.
Če želite, lahko rezervno kopijo e-poštnega predala, namesto da ga obnovite, le prenesete na svoj računalnik ter datoteke nato po želji naložite v ustrezno mapo na strežnik (zahtevnejše).
V kolikor to želite urediti, namesto na gumb “Restore” kliknite na gumb Download.
4. Če želite ohraniti obstoječa sporočila in le obnoviti tista, ki so bila izbrisana, pri “Restore Options” obkljukajte “Merge backup data with live account data”.
Vsekakor svetujemo, da to uredite, saj bodo v nasprotnem primeru obstoječa sporočila, ki ste jih prejeli ali poslali tekom zadnjega dne, izgubljena, saj za ta sporočila še ni bilo izdelane rezervne kopije na strežniku (rezervne kopije se namreč izdelujejo tekom noči oziroma v zgodnjih jutranjih urah).
Nato kliknite še gumb Restore Selected Items in počakajte, da se obnovitev zaključi.
V primeru, da ste katero od dodatnih map ustvarili šele danes, po obnovitvi le-ta morebiti ne bo samodejno vidna. V tem primeru preverite še spodaj zapisana navodila.
Če katera od tekom današnjega dne ustavarjenih map po obnovitvi ni samodejno vidna, lahko to omogočite v spletnem vmesniku Webmail (pripravili smo navodila za vmesnik Roundcube).
V spletnem vmesniku Roundcube v meniju na levi kliknite na ikono za nastavitve.
Za mapo, za katero želite, da je vidna, aktivirajte drsnik, ki se nahaja poleg nje.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.