Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ste v e-poštnem odjemalcu Outlook želeli kreirati nov IMAP račun, ob tem pa vam je program javil napako 0x8004011c? Ne skrbite, v nadaljevanju boste našli nekaj možnih rešitev za odpravo težave.

Outlook napaka 0x8004011c

Outlook napaka 0x8004011c se lahko pojavi, ko uporabnik poizkuša dodati nov e-poštni predal ali IMAP račun. Sporočilo o napaki je v pojavnem oknu običajno videti tako:

An unknown error occurred, error code: 0x8004011c.

Če za nastavitev novega e-poštnega računa uporabljate čarovnika, pa lahko naletite na opozorilo:

Something went wrong and Outlook couldn't set up your account.

Možni razlogi za napako 0x8004011c

Do Outlook napake 0x8004011c lahko pride zaradi različnih razlogov:

  • nezdružljivost operacijskega sistema in e-poštnega odjemalca;
  • težava z internetno povezavo;
  • nepravilna nastavitev požarnega zidu;
  • težava z združljivostjo datoteke Outlook.exe;
  • dodajanje vrste računa, ki ga Outlook različica ne podpira;
  • izpad Microsoftovega strežnika.

Kako odpraviti Outlook napako 0x8004011c?

Čeprav boste v tem vodiču našli podrobne postopke za odpravo Outlook napake 0x8004011c, vam svetujemo, da težavo najprej poskusite rešiti s splošnimi ukrepi.

  • Ponovno zaženite svoj računalnik in usmerjevalnik.
  • Prepričajte se, da ste v programu Outlook v vsa polja vnesli pravilne podatke.
  • Preverite delovanje internetne povezave.
  • Prepričajte se, da požarni zid Windows ne blokira datoteke Outlook.exe.
  • Preverite stanje Microsoftovih storitev in se prepričajte, da strežnik za Outlook trenutno deluje.
  • Posodobite e-poštni odjemalec Outlook na najnovejšo različico.

1. Uporabite orodje za odpravljanje težav

Kot prvo vam svetujemo, da preverite morebite napake z orodjem za odpravljanje težav.

  1. Z iskalnikom sistema Windows poiščite in odprite orodje za odpravljanje težav – Troubleshoot.
  2. Izberite možnost Other trouble-shooters.
  3. Poiščite vnos Windows Store Apps in kliknite na gumb Run.
  4. Počakajte, da orodje zaključi z iskanjem morebitnih težav.
  5. Uveljavite predlagane popravke in znova zaženite sistem.

2. Popravite Microsoft Office

Aplikacije, ki so del sklopa Microsoft Office, podpirajo funkcionalnost samodejne odprave težav.

  1. Z iskalnikom sistema Windows poiščite in odprite nadzorno ploščo – Control Panel.
  2. Izberite Programs -> Programs and Features.
  3. Na seznamu poiščite Microsoft Office in kliknite Change.
  4. Izberite možnost za spletno popravilo (Online Repair) in kliknite Repair.
  5. Sledite navodilom za dokončanje postopka.

3. Dovolite Outlook.exe mimo požarnega zidu

Poskrbite za pravilne nastavitve požarnega zidu.

  1. Z iskalnikom sistema Windows poiščite in odprite nadzorno ploščo – Control Panel.
  2. Izberite System and Security -> Windows Defender Firewall.
  3. Na levi strani kliknite na: Allow an app or feature through Windows Defender Firewall.
  4. Kliknite na gumb za spremembo nastavitev – Change settings.
  5. Na seznamu poiščite aplikacijo Outlook in zanjo omogočite zasebni (Private) in javni (Public) dostop. Če je na seznamu ne vidite, kliknite Allow another app, nato izberite Browse in poiščite datoteko Outlook.exe v namestitveni mapi (primer: C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16).
  6. Prepričajte se, da sta potrditveni polji Private in Public označeni, ter shranite spremembe.

4. Ustvarite nov registrski ključ

Do Outlook napake 0x8004011c lahko pride, če v registru nimate omogočene nastavitve ProtectionPolicy.

  1. Z iskalnikom sistema Windows poiščite in odprite aplikacijo – Run (bližnjica: Win + R).
  2. Vnesite ukaz regedit in pritisnite Enter, da se vam odpre register.

Pred spremembami podatkov v registru ustvarite varnostno kopijo registra. To naredite tako, da v levem zgornjem kotu izberete File -> Export, poljubno poimenujete datoteko s končnico .reg in jo shranite v želeno mapo na računalniku.

  1. Pomaknite se v direktorij:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Protect\Providers\df9d8cd0-1501-11d1-8c7a-00c04fc297eb
  1. Z desnim gumbom na miški kliknite v prazen prostor na desni strani in izberite New > DWORD (32-bit) Value.
  2. Nov vnos preimenujte v ProtectionPolicy.
  3. Z dvoklikom odprite nastavitve novega vnosa in v polje Value data vnesite vrednost 1.
  4. Potrdite spremembo s klikom na gumb OK.

5. Dovolite standardnemu uporabniku zagon aplikacije kot skrbnik

Ta medota se je pri odpravi Outlook napake 0x8004011c za uporabno izkazala pri mnogih uporabnikih.

  1. Ustvarite lokalni profil
    • Kreirajte lokalni profil z enakim uporabniškim imenom in geslom kot za domenski račun.
    • Odprite Outlook in nastavite IMAP račun (kot običajno).
    • Če deluje, zaprite Outlook in se odjavite iz lokalnega računa ter se vpišite v račun domene.
  2. Ustvarite novo bližnjico
    • Z desnim miškinim gumbom kliknite na namizje in izberite New > Shortcut.
    • V polje Type the location of the item vnesite: runas /user:MojRacunalnik\Administrator /savecred "C:\Program Files\Microsoft Office\outlook.exe". Zapis “MojRacunalnik” nadomestite z imenom svoje naprave (npr. DESKTOP-XXXXXX). Poskrbite za pravilno sintakso in pot do datoteke outlook.exe.
    • Nadaljujte s klikom na gumb Next.
    • V polje Type a name for this shortcut vnesite ime bližnjice in kliknite na gumb Finish.
  3. Zamenjajte ikono bližnjice
    • Na namizju z desnim gumbom miške kliknite na novo bližnjico in izberite Properties.
    • Izberite zavihek Shortcut in kliknite na gumb Change Icon.
    • Kliknite na Browse, poiščite datoteko Outlook.exe in jo izberite, nato pa še ikono Outlook.
    • Shranite spremembe s klikom na gumb OK.

Zdaj dvokliknite na novo bližnjico na namizju, da odprete Outlook. Ob pozivu vnesite geslo za lokalni račun. Outlook se bo odprl v novem profilu, ki ste ga prej ustvarili v lokalnem računu.

Ali Outlook zdaj preskoči geslo in se namesto tega samo odpre in zapre okno ukaznega poziva? Z desnim gumbom na miški kliknite ikono bližnjice ter odstranite /savecred iz niza lokacije, omenjene zgoraj.

6. Onemogočite način združljivosti, če je bil omogočen

Do napake 0x8004011c lahko pride, če je omogočen način združljivosti za Outlook. To lahko moti delovanje e-poštnega računa in prepreči kreiranje IMAP računa.

  1. Odprite Raziskovalca (ang. File Explorer) za urejanje datotek in map (bližnjica: Win + E).
  2. Pomaknite se v mapo, kamor ste namestili Microsoft Office (primer: C:\Program Files\Microsoft Office).
  3. Poiščite datoteko Outlook.exe, kliknite nanjo z desnim gumbom miške in izberite Properties.
  4. V pojavnem oknu izberite zavihek Compatibility ter odznačite možnost Run this program in compatibility mode for. Potrdite spremembo s klikom na Apply in nato OK.

Če vam tudi ta metoda ni pomagala, da bi Outlook napaka 0x8004011c bila uspešno odpravljena, vam preostane še ponovna namestitev programov Microsoft Office.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.