Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

MS Outlook, ki je del Microsoft Office paketa, je eden izmed najbolj priljubljenih namiznih e-poštnih odjemalcev. Odlikujejo ga mnoge uporabne funkcije, poleg tega pa je orodje preprosto za uporabo. Kljub enostavnosti in številnim prednostim pa nekateri uporabniki občasno naletijo na težave. Ena izmed pogostejših je napaka 0x80040600, ki v večini primerov onemogoči prejemanje in pošiljanje e-pošte, včasih pa tudi branje.

Outlook napaka 0x80040600

Če se vam ob kliku na Pošlji / Prejmi (ang. Send / Receive) prikazaže obvestilo, prikazano na zgornji sliki, naj vas nikar ne prevzame panika. Najverjetneje bo težavo možno zelo hitro odpraviti.

Vam Outlook javi napako 0x80040119? Tudi v tem primeru si lahko pomagate s postopkom, opisanem v tem vodiču.

Kaj pomeni napaka 0x80040600?

Napaka 0x80040600 nakazuje na možnost poškodbe oz. okvare datoteke PST (Personal Storage Table). Gre za datoteko, v kateri so shranjena vsa prejeta in poslana e-sporočila, koledarji, kontakti, zapiski, opravila in podobno.

Vzroki za okvaro datoteke so različni. Največkrat gre za napako v programu, prav tako pa je možno, da je do težave prišlo zaradi virusa, nepravilnega zapiranja programa, velikosti PST datoteke, deljenja datoteke na različnih omrežjih ali zaradi česa drugega.

Kako odpraviti napako?

Če ste naleteli na napako 0x80040600, vam priporočamo, da najprej poskusite s ponovnim zagonom programa Outlook. V kolikor to na odpravi težave, ponovno zaženite računalnik. In če je napaka tudi zdaj še vedno prisotna, bo potrebna uporaba orodja za popravilo PST datoteke – Inbox Repair Tool (SCANPST.exe). Omenjeno orodje je del Outlook programske opreme, kar pomeni, da ga že imate na svojem računalniku.

Napako nato poskusite odpraviti po korakih, opisanih v nadaljevanju.

1. korak: Preverite, kje na vašem računalniku se nahaja PST datoteka

V levem zgornjem kotu e-poštnega odjemalca Outlook kliknite na zavihek Datoteka (ang. File). Pod razdelkom Informacije (ang. Info) boste našli gumb Nastavitve računov (ang. Account Settings). Kliknite nanj in izberite prvo možnost – Nastavitve računa… (ang. Account Settings…).

Lokacija PST datoteke

Odprlo se vam bo manjše okno z več zavihki. V prvem zavihku E-pošta (ang. E-mail) izberite račun, za katerega želite določiti lokacijo PST datoteke. Nato kliknite na drugi zavihek Podatkovne datoteke (ang. Data Files). Tukaj je zapisano, kje je shranjena datoteka PST, ki jo želite obnoviti.

Točno lokacijo datoteke PST si zabeležite, saj jo boste potrebovali v naslednjem koraku.

2. korak: Zaženite orodje SCANPST.exe in popravite PST datoteko

Zaprite MS Outlook in na računalniku poiščite orodje SCANPST.exe. Glede na operacijski sistem ter verzijo e-poštnega odjemalca je odvisno, kje se orodje nahaja.


Outlook 2016
Windows (32-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\
Windows (64-bit): C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office16\
Outlook (64-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\

Office 365, Outlook 2016 Click to Run
Windows (32- in 64-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\root\office16\

Outlook 2013
Windows (32-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\
Windows (64-bit): C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\
Outlook (64-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\

Office 365, Outlook 2013 Click to Run
Windows (32- in 64-bit): C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\

Outlook 2010
Windows (32-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\
Windows (64-bit): C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\
Outlook (64-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\

Outlook 2007
Windows (32-bit): C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\
Windows (64-bit): C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\


Ko locirate datoteko SCANPST.exe, z dvoklikom nanjo odprite orodje za popravilo PST datoteke. V zgornje okno vnesite pot oz. lokacijo PST datoteke, ki ste si jo zabeležili v 1. koraku. Kliknite na gumb Start.

Outlook Inbox Repair - SCANPST.exe

Naredite rezervno kopijo PST datoteke! Kreirate jo lahko ročno, prav tako pa vam to možnost med samim postopkom (po začetni analizi) ponudi orodje Outlook Inbox Repair.

Orodje bo najprej analiziralo vašo PST datoteko. Ko bo analiza opravljena, si lahko ogledate podrobnosti ter nadaljujete na naslednji korak. Kliknite na gumb Repair, da se prične proces popravila poškodovane PST datoteke. Če je slednja velika (npr. več kot 2 GB), vaš računalnik pa počasnejši, lahko proces traja nekoliko dlje.

SCANPST - popravilo končano

V kolikor bo šlo vse v skladu s pričakovanji, boste zagledali okno z napisom »Repair complete«. Kliknite na gumb OK, da se okno zapre, nato pa ponovno zaženite Outlook in preverite, če lahko zopet prejemate in pošiljate e-pošto.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI (2)

  • Prikazna fotografija osebe Miha

    Uporabnik: Miha17.10.2018 ob 02:15:52 Odgovori

    Evo, pa ste mi rešili dan! Hvala.

  • Prikazna fotografija osebe Miro

    Uporabnik: Miro08.08.2021 ob 11:56:43 Odgovori

    Hvala za pomoč, razlaga je razumljiva in tudi samo vodenje po korakih do rešitve. Lep pozdrav!

KOMENTIRAJTE ŠE VI

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.