- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x80042109
Ste v programu za pošiljanje e-pošte Outlook prejeli obvestilo o napaki 0x80042109? Gre za napako, ki se pojavi pri pošiljanju e-sporočil. Najpogosteje je napaka prikazana na sledeč način:
Napaka 0x80042109 pomeni, da Outlook ne more vzpostaviti povezave z odhodnim SMTP strežnikom za pošiljanje e-pošte. V večini primerov je razlog za napako napačna nastavitev protokola. V redkih primerih pa je razlog v nastavitvah antivirusnega programa ali požarnega zidu v operacijskem sistemu.
Odprava napake 0x80042109
Prvi korak za odpravo napake je, da testirate, ali jo povzroča vaš antivirusni program ali požarni zid. Onemogočite ju in poskusite ponovno poslati e-sporočilo prek Outlooka. Če se napaka še vedno pojavlja, potem je razlog za napako v Outlook nastavitah.
Kot smo že napisali, napako 0x80042109 v večini primerov povzročajo napačne nastavitve SMTP protokola. Privzeta vrednost tega protokola v Outlooku je 25. Za pravilno delovanje je potrebno to vrednost nastaviti na 26 ali 587.
Nastavitev SMTP protokola v 6 korakih
Sledite spodnjim korakom, da uspešno spremenite SMTP protokol za pošiljanje e-pošte.
1. Kliknite na Datoteka (ang. File) in izberite Nastavitve -> Nastavitve računa -> Nastavitve računa (ang. File -> Options -> Account Settings -> Account Settings).
3. Dvokliknite na e-mail naslov, ki javlja napako.
4. Kliknite na gumb Dodatne nastavitve (ang. More Settings).
5. Odprite zavihek Dodatno (ang. Advanced).
6. V polje Odhodni strežnik SMTP (ang. Outgoing server SMTP) vpišite vrednost 26 ali 587 in izberite protokol TLS.
S tem je nastavitev SMTP protokola za pošiljanje e-pošte urejena. Outlook napaka 0x80042109 bi s tem morala biti uspešno odpravljena. V primeru težav se lahko obrnete tudi na našo podporo, in sicer na telefonsko številko 059 335 000 ali e-poštni naslov info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.