- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x8004210A
Rezultati iskanja za: ""
Ali ste med prejemanjem ali pošiljanjem e-pošte v programu Outlook prejeli obvestilo o napaki 0x8004210A? Ta napaka pomeni, da se je proces pošiljanja / prejemanja e-pošte prekinil zaradi čakanja na odziv strežnika za e-pošto. V nadaljevanju preverite, kako odpraviti to napako.
Odprava napake 0x8004210A v šestih korakih
- Če uporabljate Outlook 2003 ali 2007 kliknite na Orodja -> Nastavitve računa (ang. Tools -> Account Settings).
Če uporabljate Outlook 2010 ali 2013 kliknite na Datoteka -> Info -> Nastavitve računa -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings -> Account Settings). - Dvokliknite na e-poštni račun, kjer se pojavlja napaka. Ali kliknite na gumb, kjer se pojavlja napaka in kliknite na gumb Spremeni (ang. Change).
- Kliknite na gumb Več Nastavitev (ang. More Settings).
- Odprite zavihek Napredno (ang. Advanced).
- V rubriki časovna omejitev strežnika (ang. Server Timeouts) povečajte časovno omejitev strežnika.
- Kliknite na gumb OK.
Dodatne možnosti za odpravo napake 0x8004210A
V primeru, da se napaka še vedno pojavlja poskusite še spodnje korake. Po vsakem koraku testirajte, ali je napaka 0x8004210A odpravljena.
- Omogočite dostop do interneta naslednjim vratom:
- če uporabljate SSL povezavo: 995
- če uporabljate povezavo brez SSL: 110
- Onemogočite antivirusni program.
- Odstranite vsa sumljiva sporočila iz e-poštnega nabiralnika.
- Popravite datoteko PST. Za konkretne informacije glede tega koraka se obrnite na Microsoft podporo. Preden se lotite tega koraka, vam svetujemo, da naredite varnostno kopijo svojega trenutnega e-poštnega računa.
- Če noben od zgornjih korakov ne pomaga, znova ustvarite svoj e-poštni račun.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.