Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ste ob poskusu pošiljanja sporočila v e-poštnem odjemalcu Outlook naleteli na napako 0x8004210B, sporočilo pa zaradi napake ni bilo uspešno poslano? Če se vam je pripetila omenjena težava, je vsebina napake najverjetneje izgledala takole.

Outlook napaka 0x8004210B

Task 'email@vasadomena.si – Sending' reported error (0x8004210B): 'The operation timed out waiting for a response from the sending (SMTP) server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'

Največkrat je težava v tem, da Outlook ves čas prikazuje obvestilo glede odpošiljanja sporočila, na primer »Pošiljanje sporočila 4 od 6«, čeprav v čakalni vrsti ni e-poštnih sporočil. Lahko se tudi zgodi, da se Outlook ne odziva, ko ga poskušate zapreti.

Kako odpraviti Outlook napako 0x8004210B?

Ker gre za precej splošno napako, ki ne označuje točno določene težave, je možnosti za odpravo napake več. Svetujemo vam, da preizkusite rešitve, opisane v nadaljevanju:

  1. Določite ustrezna vrata za odhodni strežnik (SMTP)
  2. Začasno izključite delovanje antivirusnega programa
  3. Preverite pravilnost zapisa e-poštnih naslovov
  4. Pobrišite “zataknjeno” e-sporočilo

1. Določite ustrezna vrata za odhodni strežnik (SMTP)

Prepričajte se, da so vse nastavitve za e-poštni račun pravilno nastavljene. Eden od razlogov za sporočilo o napaki 0x8004210B je lahko napačna številka vrat za odhodni strežnik (SMTP). Številko vrat ste na primer nastavili na 465 (številka vrat za šifrirano povezavo), vendar ste v spustnem meniju pozabili določiti vrsto šifrirane povezave: SSL.

Nastavitev vrat za odhodno pošto (SMTP)

Če je to vzrok za težavo, med nastavitvami za e-poštni račun omogočite SSL šifriranje na vratih številka 465. Če SSL šifriranja ne želite uporabiti, pa za številko vrat določite 587.

Do podobne težave, ki v programu Outlook povzroči napako 0x8004210B, lahko pride, če v spustnem meniju za šifriranje za odhodni strežnik (SMTP) izberete TLS in nastavite številko vrat na 465. Številka vrat za šifriranje za SSL / TLS dejansko je 465, toda tisto, kar v odjemalcu Outlook pomeni TLS, je pravzaprav STARTTLS.

STARTTLS pa ni protokol za šifriranje, ampak ukaz za zagon TLS. Za razliko od SSL in TLS, STARTTLS deluje na nešifrirnih vratih. Torej, če ste izbrali TLS, nastavite številko vrat za odhodni strežnik na 587. Lahko pa številko vrat pustite na 465, vendar v tem primeru spremenite protokol šifriranja iz spustnega menija na SSL.

Različni protokoli (POP, IMAP) zahtevajo različne nastavitve, med katerimi sta še posebej pomembni ime strežnika in številka vrat. Vse podrobnosti o ustreznih nastavitvah vrat za različne vrste e-poštnih računov boste našli v navodilih v našem podpornem centru.

2. Začasno izključite delovanje antivirusnega programa

Razlog za težave z Outlook napako 0x8004210B je lahko povezan tudi z antivirusno programsko opremo. Svetujemo vam, da:

  1. Zaprete odjemalec za e-pošto Outlook.
  2. Začasno onemogočite protivirusno zaščito.
  3. Ponovno odprete Outlook in preverite, ali je težava odpravljena.

Če zdaj lahko pošiljate e-pošto, to vsekakor pomeni, da je težava povezana z antivirusno programsko opremo. Z nekaterimi antivirus programi lahko onemogočite skeniranje odhodnih (in dohodnih) e-poštnih sporočil.

Eden izmed bolj poznanih antivirusnih sistemov, za katerega je znano, da lahko povzroča Outlook napako 0x8004210B, je Norton Internet Security oziroma Norton AntiVirus.

Ne glede na to, ali boste z izključitvijo antivirusnega programa napako uspešno odpravili, le-tega po zaključenem postopku ponovno aktivirajte. Zelo pomembno namreč je, da je vaš računalnik ves čas ustrezno zaščiten pred virusi.

3. Preverite pravilnost zapisa e-poštnih naslovov

Do Outlook napake 0x8004210B lahko pride zaradi napačnega zapisa e-naslova na seznamu prejemnikov e-pošte. Rešitev torej je, da pregledate e-poštne naslove, na katere želite poslati e-sporočilo, in se prepričate, da so vsi zapisani pravilno.

Omenjena napaka se lahko pojavi tudi v kombinaciji z napako 501 Too many syntax or protocol errors. Pozorni bodite predvsem na to, da e-naslovi prejemnikov ne vključujejo posebnih znakov, kot so različni oklepaji in zaklepaji ter narekovaji. Težave lahko povzročajo tudi šumniki.

Če ste na Outlook napako naleteli zaradi neustreznega zapisa enega izmed e-poštnih naslovov, vam svetujemo, da sporočilo pošljete vsakemu prejemniku posebej in na ta način ugotovite, kateri izmed e-naslovov povzroča težave.

4. Pobrišite “zataknjeno” e-sporočilo

Še eden izmed vzrokov, ki lahko povzročijo Outlook napako  0x8004210B, je neuspešno odposlano e-sporočilo, ki ostane zataknjeno v mapi Odpošlji (ang. Outbox) ali celo v mapi Poslano (ang. Sent Items). Razlog je denimo poškodovana ali prevelika priponka.

V tem primeru vam svetujemo, da naredite naslednje:

  1. Na vrhu programa Outlook izberite zavihek Pošlji / Prejmi (ang. Send / Receive).
  2. Na desni strani boste našli ikono za delo brez povezave (ang. Work Offline) – kliknite nanjo.
  3. Pomaknite se v mapo, kjer se nahaja problematično sporočilo. Z desnim miškinim gumbom kliknite nanj in ga izbrišite (ang. Delete).
  4. Uredite priponko, zaradi katere je prišlo do napake.
  5. Zaprite in ponovno odprite Outlook.
  6. S klikom na ikono Work Offline izključite delo brez povezave, da bo v programu zopet vzpostavljena povezava z internetom.
  7. Ponovno poskusite poslati sporočilo.

Prepričani smo, da vam bo s katero izmed opisanih metod uspelo odpraviti Outlook napako 0x8004210B.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.