- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x8004DF0B
Microsoft Outlook spada med najbolj priljubljene e-poštne odjemalce, saj omogoča enostavno delo in dober pregled nad prejetimi in poslanimi e-poštnimi sporočili. Kljub temu lahko pride do napake, ki prejemanje in/ali pošiljanje e-pošte onemogoči.
Ena izmed možnih napak, do katere lahko pride, je napaka 0x8004DF0B. Posledica napake je onemogočeno prejemanje e-pošte, medtem ko pošiljanje deluje nemoteno. Povsem možno je, da prejemanje e-sporočil ne deluje le v enem e-poštnem računu, v preostalih pa omenjene težave ni.
Vsebina napake, ki jo prikaže odjemalec e-pošte, je naslednja:
Opravilo »Sinhroniziranje naročenih map za [email]« je sporočilo napako (0x8004DF0B): »Outlook ne more sinhronizirati naročenih map za [email]. Napaka: Povezava s strežnikom ni na voljo. Če želite dokončati dejanje, mora imeti Outlook vzpostavljeno povezavo. Če boste še naprej prejemali to sporočilo, se obrnite na skrbnika strežnika ali ponudnika internetnih storitev (ISP).«
Če imate nastavljen angleški jezik, pa je vsebina napake takšna:
Task 'Synchronizing subscribed folders for [email].' reported error (0x8004DF0B) : 'Outlook cannot synchronize subscribed folders for [email]. Error: The connection to the server is unavailable. Outlook must be online or connected to complete this action. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'
Kako odpraviti napako 0x8004DF0B?
Težavo odpravite s pomočjo izvedbe čistega zagona (ang. clean boot), ki sistem Windows zažene z okrnjenim naborom zagonskih programov in gonilnikov. S čistim zagonom se odpravi spor programske opreme, do katerega je prišlo v e-poštnem odjemalcu Outlook.
Uporabniki sistema Windows 10 čisti zagon opravite po naslednjem postopku:
1. V Windows iskalno vrstico (levo spodaj) vpišite System Configuration in kliknite na ponujeno aplikacijo – Konfiguracija sistema.
2. Pomaknite se v zavihek Storitve (ang. Services). V levem spodnjem delu okna označite možnost Skrijte vse Microsoftove storitve (ang. Hide all Microsoft services), nato pa kliknite še na gumb Onemogoči vse (ang. Disable all).
3. Pomaknite se na naslednji zavihek Zagon (ang. Startup) in kliknite na povezavo Odpiranje upravitelja opravil (ang. Open Task Manager).
4. Znotraj upravitelja opravil se pomaknite na zavihek Zagon (ang. Startup) in onemogočite vse zagonske procese. To naredite tako, da kliknete na posamezni proces in v desnem spodnjem kotu izberete Onemogoči (ang. Disable). Nato upravitelja opravil zaprite.
5. V oknu za konfiguracijo sistema – zavihek Zagon (ang. Startup) – potrdite spremembe s klikom na gumb V redu (ang. OK).
6. Znova zaženite računalnik.
Uporabniki operacijskega sistema Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 7 / Windows Vista boste navodila, kako opraviti čisti zagon, našli na označeni povezavi: Izvedba čistega zagona v sistemu Windows (Microsoftov center za pomoč).
Ko se bo vaš operacijski sistem ponovno zagnal, odprite e-poštni odjemalec Outlook in preverite, ali vam prejemanje e-poštnih sporočil zdaj deluje. Napaka 0x8004DF0B bi morala biti odpravljena.
Zdaj lahko sistem Windows znova zaženete v običajnem načinu:
- Ponovno odprite aplikacijo Upravitelj opravil (ang. Task Manager) in v zavihku Zagon (ang. Startup) omogočite vse procese, ki so bili vključeni pred opravljenimi spremembami.
- Shranite spremembe in ponovno zaženite operacijski sistem.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.