- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x800CCC0D
Ena izmed pogostih težav, ki se lahko pojavi med pošiljanjem ali prejemanjem e-pošte v Outlooku je posledica tega, da Outlook ne more ugotoviti, ali je vaš računalnik povezan z internetom ali kakšen program preprečuje dostop do interneta. V nadaljevanju preverite najpogostejše razloge, zakaj pride do Outlook napake 0x800CCC0D in kako jo uspešno odpraviti.
1. POVEZAVA Z INTERNETOM NI VZPOSTAVLJENA
Najprej preverite, če imate vzpostavljeno povazavo z internetom. To najlažje naradite tako, da odprete svoj brskalnik (FireFox, Google Chrome itn.) in v iskalno vrstico vpišete na primer: www.google.si. Če se spletna stran odpre, potem je vaš računalnik povezan z internetom.
Če se spletna stran ne odpre, potem vaš računalnik ni povezan z internetom. V operacijskem sistemu ponovno vzpostavite povezavo s svojim omrežnim usmerjevalnikom (ruterjem). Če to ne pomaga, ponovno zaženite svoj ruter. Če tudi to ne pomaga, se obrnite na svojega ponudnika internetnih storitev (Telekom, T-2 itn.)
2. Antivirusni program blokira povezavo
V primeru, da je povezava z internetom vzpostavljena in ste dobili obvestilo o napaki 0x800CCC0D, je problem lahko v antivirusnem programu na vašem računalniku. Za nekaj časa izklopite antivirusni program in poskušajte ponovno poslati in prejeti e-sporočila.
3. Nastavitve požarnega zidu
Tako kot antivirusni program lahko tudi požarni zid blokira pošiljanje in / ali prejemanje e-pošte. Če so prioritete Outlooka napačno nastavljene, lahko pride do napake 0x800CCC0D. Za nekaj časa izklopite požarni zid in preverite, ali se napaka še vedno pojavlja.
4. napačni podatki za dostop
V nekaterih primerih se lahko zgodi, da imate vpisane napačne podatke za dostop do Outlook-a. Ponovno vpišite dostopne podatke (uporabniško ime in geslo) in poizkusite poslati in prejeti e-sporočila.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.