- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x800CCC0E
Rezultati iskanja za: ""
Ste v programu Outlook pravkar nastavili svoj e-poštni račun, nato pa ste pri pošiljanju e-sporočila prejeli obvestilo o napaki 0x800CCC0E? Brez skrbi, odprava omenjene napake je zelo enostavna.
Težava je sicer v tem, da Outlook pri pošiljanju ne opravi preverjanja pristnosti vašega e-računa, zato strežnik odhodne pošte zavrača sporočila.
Kako odpraviti Outlook napako 0x800CCC0E?
Da bodo vaša e-sporočila uspešno poslana, sledite štirim preprostim korakom:
- V e-poštnem odjemalcu Outlook pojdite na: Accounts -> Properties -> Servers.
- Označite oziroma vključite možnost: “My server requires authentification“.
- Vpišite svoj e-poštni naslov ter geslo, ki ste ga določili pri kreiranju e-računa.
- Preostaneta vam le še klika na Apply in nato Accept.
Zdaj lahko ponovno poskusite poslati e-sporočilo. Outlook napaka 0x800CCC0E bi morala biti odpravljena, vaše sporočilo pa uspešno poslano.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.