- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x800CCC0F
Ena izmed pogostih težav neuspešno dostavljene e-pošte v Outlooku je posledica neuspele povezave na nivoju odjemalec-strežnik. V nadaljevanju preverite najpogostejše razloge, zakaj pride do Outlook napake 0x800CCC0F in kako jo uspešno odpraviti.
Outlook napaka 0x800CCC0F se lahko pojavi tudi v kombinaciji z napako 501 Too many syntax or protocol errors, ki nakazuje na to, da je zapis naslovnika e-poštnega sporočila napačen (na primer zaradi nedovoljenega znaka: narekovaja, oklepaja, šumnika ipd.).
1. IP prejemnika je blokiran
Glavni razlog za to napako je, da je na požarnem zidu cPanel strežnika vpisan IP prejemnika. Do blokade pride zaradi preveč neuspelih povezav, hkratnih POP zahtevkov za povezavo z IP naslova prejemnika ali posodobitve spletne strani, ki sproži mod_security.
Več o tem, zakaj pride do blokade IP naslova preberite v objavi Moj IP naslov je blokiran. Kako ga odblokiram?
2. Antivirusni program blokira povezavo
V primeru, da prejemnikov IP ni blokiran na nivoju strežnika, je problem lahko v antivirusnem programu na prejemnikovem računalniku. Prejemnik naj za nekaj časa izklopi antivirusni program in poskuša ponovno prejeti e-pošto.
3. Nastavitve požarnega zidu
Tako kot antivirusni program lahko tudi požarni zid blokira prejemanje e-pošte. Če so prioritete Outlooka napačno nastavljene ali v požarni zid niso dodana SMTP vrata (npr. 587), lahko pride do napake 0x800CCC0F. Prejemnik naj za nekaj časa izklopi požarni zid in poskuša ponovno prejeti e-pošto.
4. Poškodovan Outlook profil
V nekaterih, redkih primerih lahko pride do težave v Outlook profilu. Če noben od zgornjih treh scenarijev ni odpravil težave, poskusite ponovno dodati Outlook račun ali popravite Outlook PST datoteko z orodjem »Microsoft PST repair tool«.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.