- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 0x800CCC78
Rezultati iskanja za: ""
Ali ste med pošiljanjem e-pošte dobili obvestilo o Outlook napaki 0x800CCC78? Sledite spodnjim korakom, s katerimi boste to napako uspešno odpravili.
Nastavitev SMTP strežnika
- Odprite Outlook in izberite Orodja (ang. Tools) in Nastavitve Računa (ang. Account Settings).
Če uporabljate katero od starejših verzij Outlooka, do omenjene nastavitve pridete s klikom na:
Datoteka -> Informacije -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings). - Izberite zavihek E-pošta (ang. E-mail) in kliknite na svoj e-poštni naslov.
- V spodnjem desnem delu pojavnega okna kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More settings).
- Izberite Odhodna pošta (ang. Outgoing).
- V novo odprtem oknu izberite zavihek Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server).
- Obkljukajte možnost My outgoing server (SMTP) requires authentication in izberite Use same settings as my incoming mail server.
- Kliknite na gumb OK.
Zaprite in ponovno zaženite Outlook in preverite, ali zdaj lahko pošljete svoja e-sporočila.
Če se napaka še vedno pojavlja, sledite naslednjim šestim korakom.
- Ponovno odprite Outlook in izberite Orodja (ang. Tools) in Nastavitve Računa (ang. Account Settings).
- Kliknite na zavihek Spremeni… (ang. Change…) in izberite svoj e-mail naslov.
- Kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings …).
- V novo odprtem oknu kliknite na zavihek Napredno (ang. Advanced).
- V rubriki Odhodni strežnik (SMTP) (ang. Outgooing server (SMTP)) vnesite vrednost 26.
- Kliknite na gumb OK.
Zdaj lahko ponovno poskusite poslati e-sporočilo. Outlook napaka 0x800CCC78 bi morala biti odpravljena, vaše sporočilo pa uspešno poslano.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.