Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ste v e-poštnem odjemalcu Outlook, ko ste želite odposlati e-sporočilo, naleteli na napako “550 SMTP AUTH is required” oziroma “550 Authentication is required for relay“? Brez skrbi, napako boste zlahka odpravili v le nekaj korakih.

Outlook napaka - 550 SMTP AUTH is required

V čem je težava? Omenjena napaka pomeni, da odhodni e-poštni strežnik zahteva preverjanje pristnosti SMTP za pošiljanje odhodne pošte, vendar e-poštni odjemalec ni avtenticiran z vašim uporabniškim imenom in geslom. Kako odpraviti omenjeno težavo, si oglejte v nadaljevanju.

Kako odpraviti Outlook napako “550 SMTH AUTH is required”?

Težavo odpravite tako, da v Outlooku omogočite SMTP preverjanje pristnosti, kar uredite v nastavitvah za odhodni strežnik.

1. Odprite Outlook in kliknite na Datoteka (ang. File) v levem zgornjem kotu.

Outlook - Datoteka (File)

2. V meniju izberite Nastavitve računa (ang. Account Settings) -> Nastavitve računa… (ang. Account Settings…).

Outlook - Nastavitve računa (Account Settings)

3. Znotraj zavihka E-pošta (ang. Email) poiščite e-poštni račun, ki povzroča težave, in dvakrat kliknite nanj.

Outlook - Sprememba nastavitev e-poštnega računa

4. V desnem spodnjem kotu kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More Settings).

Outlook - Več nastavitev (More Settings)

5. V zavihku Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server) obkljukajte možnost Strežnik za odhodno pošto (SMTP) zahteva preverjanje pristnosti (ang: My outgoing server (SMTP) requires authentication).

Outlook - Strežnik za odhodno pošto (SMTP) zahteva preverjanje pristnosti

6. Prepričajte se, da imate izbrano nastavitev Uporabi enake nastavitve, kot jih ima strežnik za dohodno pošto (ang. Use same settings as my incoming mail server is selected).

7. Potrdite in shranite spremembe s kliki na V redu (ang. OK) -> Naprej (ang. Next) -> Končano (ang. Finish).

Zdaj ko ste za odhodno pošto (SMTP) omogočili preverjanje pristnosti, lahko zopet preverite, ali vam pošiljanje e-pošte deluje. Napaka “550 SMTH AUTH is required” bi morala biti uspešno odpravljena.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.