- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava težave: Outlook si ne zapomni gesla
Odjemalec e-pošte Outlook lahko včasih od vas zahteva ponovno vpisovanje gesla za e-poštni račun, čeprav ste ob vnosu podatkov obkljukali možnost, da naj si program geslo zapomni za naslednjič. Ponavadi se ob omenjeni težavi prikaže pojavno okno takoj ob zagonu Outlooka.
Če se zgornje okno pojavlja tudi pri vas, obkljukana možnost Shrani to geslo na seznam gesel pa ne pomaga, bo težavo verjetno odpravila ena izmed spodnjih rešitev.
Kazalo
- Rešitev #1 (pomnitev gesla)
- Rešitev #2 (Outlook z Exchange)
- Rešitev #3 (ponastavitev strežnikov)
- Rešitev #4 (nov Outlook profil)
Rešitev #1 (pomnitev gesla)
1. Zaprite Outlook.
2. V levem spodnjem kotu kliknite na Windows ikono, vpišite Control Panel in odprite nadzorno ploščo.
3. Kliknite na User Accounts.
4. Izberite Mail (Microsoft Outlook).
5. Odprlo se vam bo pojavno okno. Kliknite na Email Accounts…
6. Na seznamu e-računov izberite želenega in nato kliknite na ikono Change…
7. V spodnje polje za geslo (ang. Password) ponovno vpišite svoje geslo in se prepričajte, da imate obkljukano možnost, da si program geslo zapomni (ang. Remember password).
8. Potrdite s klikom na gumb Next, nato pa v novem oknu še na Finish.
9. Zaprite vsa odprta okna in nato odprite Outlook. Preverite, ali je težava z vpisovanjem gesla odpravljena.
V kolikor težava ni bila uspešno odpravljena, sledite navodilom v nadaljevanju.
Rešitev #2 (Outlook z Exchange)
Če v povezavi z odjemalcem Outlook uporabljate Exchange, obstaja dodatna funkcija, ki omogoča, da Outlook vedno znova zahteva vpis gesla. V tem primeru morate omenjeno funkcijo izključiti.
1. Sledite navodilom, predstavljenim pri prvi rešitvi (Rešitev #1), in sicer od 1. do vključno 6. točke.
2. Kliknite na gumb More Settings … v spodnjem desnem kotu pojavnega okna.
3. Kliknite na zavihek za varnost – Security – in izključite možnost Always prompt for logon credentials.
4. Podtrite spremembo s klikom na OK, Next, Finish.
5. Zaprite vsa odprta okna, odprite Outlook in preverite, ali je težava odpravljena.
Če težava z vpisovanjem gesla še vedno ni uspešno odpravljena, sledite nadaljnjim navodilom.
Rešitev #3 (ponastavitev strežnikov)
Imate za dohodno in odhodno pošto vpisano ime strežnika, na katerem gostuje vaša domena (primer: sh12.neoserv.si)? Namesto tega raje vpišite podatke svoje domene (primer: mail.vasadomena.si).
1. Odprite Control Panel -> User Accounts -> Mail (Microsoft Outlook) -> Email Accounts…
2. Kliknite na svoj e-poštni račun in izberite Change…
3. Pri nastavitvi za dohodni strežnik (ang. Incoming mail server) in odhodni strežnik (ang. Outgoing mail server) uporabite: mail.vasadomena.si
.
V zgoraj prikazanem zapisu mail.vasadomena.si
uporabite svojo dejansko domeno. Torej, če imate denimo registrirano domeno stacunca.si, vpišite mail.stacunca.si
. To naredite tako pri nastavitvi za dohodni kot pri nastavitvi za odhodni e-poštni strežnik.
4. Shranite nastavitve, zaprite vsa okna in ponovno zaženite Outlook.
V kolikor težava še vedno ni odpravljena, vam ostane še naslednja rešitev.
Rešitev #4 (nov Outlook profil)
Obstaja možnost, da je težava povezana z vašim Outlook profilom. V tem primeru jo lahko odpravite s kreiranjem novega profila.
1. Odprite Outlook, v levem zgornjem kotu kliknite na File, nato pa izberite Account Setting -> Manage Profiles.
2. Odprlo se vam bo novo okno, v katerem izberite možnost Show Profiles…
3. Prikazal se vam bo seznam obstoječih računov. Kreirajte novega s klikom na Add…
4. Odprlo se vam bo manjše okence, v katerega vpišite ime novega profila in kliknite OK.
5. Vrnite se na osnovo stran odjemalca Outlook, izberite File (levo zgoraj), nato pa izberite accounts Settings -> Change Profile.
6. Outlook se bo ponovno zagnal, nato pa boste lahko izbrali nov profil.
V primeru dodatnih vprašanj nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.