- Vaša košarica je trenutno prazna
Outlook težava s sinhronizacijo mape Poslano (IMAP)
Pri uporabi e-poštnega odjemalca Outlook 2013 ali Outlook 2016 se pri IMAP računih lahko pojavijo težave s sinhronizacijo mape Poslano (ang. Sent Items). Lahko namreč pride do tega, da so poslana sporočila vidna v e-poštnem odjemalcu na napravi, medtem ko se omenjena mapa ne sinhronizira z e-poštnim strežnikom in posledično poslana sporočila niso vidna v spletnem vmesniku za pregledovanje e-pošte (npr. v Roundcube ali Horde). Prav tako niso vidna na drugih napravah, zato jih, če jih izbrišete, lahko izgubite.
Pri tem se v odjemalcu Outlook za mapo Sent Items pojavi zapis This computer only.
Težavo je bilo v starejših verzijah – Outlook 2007 in Outlook 2010 – enostavno odpraviti, saj sta omenjeni različici ponujali možnost ročne izbire mape Poslano za samodejno sinhronizacijo z e-poštnim strežnikom. V Outlook 2013 in Outlook 2016 te možnosti ni, zato je k težavi treba pristopiti nekoliko drugače.
Uporabljate Outlook 2007 ali Outlook 2010, imate nastavljen IMAP protokol in želite rešiti težavo s sinhronizacijo mape Poslano? Preverite naš članek z naslovom Sinhronizacija mape Poslano (IMAP) na vseh napravah, v katerem boste za to našli preprosta navodila.
Kako težavo odpraviti v Outlook 2013 / Outlook 2016?
Obe verziji e-poštnega odjemalca poskušata ustrezno mapo, v katerih so shranjena poslana sporočila, določiti samodejno. V večini primerov jo izbereta pravilno, v nekaterih pa žal ne. Takrat se za mapo Poslano pojavi obvestilo, da so sporočila shranjena le na tem računalniku – This computer only.
Omenimo, da se omenjena težava lahko pojavi tudi v kombinaciji z drugimi mapami, na primer z mapo, v kateri so shranjena izbrisana sporočila (ang. Deleted Items), s koledarjem (ang. Calendar) ali kontakti (ang. Contacts).
1. Določite ustrezno mapo na e-poštnem strežniku
Ker Outlook 2013 oziroma Outlook 2016 za iskanje ustrezne mape najprej preveri e-poštni strežnik, preverite, ali so mape na strežniku pravilno kreirane:
- Vpišite se v spletni vmesnik za pregledovanje svojega e-poštnega predala (npr. Horde). Naročniki spletnega gostovanja NEOSERV lahko do svojih e-poštnih predalov dostopate prek nadzorne plošče cPanel.
- Preverite, ali je mapa, v kateri so shranjena poslana sporočila, poimenovana enako kot v odjemalcu Outlook. Če ni, ji v spletnem odjemalcu spremenite ime.
V kolikor postopek ne bo odpravil težave, sledite nadaljnjim navodilom.
2. Mapa Sent Items ne obstaja
Ste po vpisu v spletni odjemalec e-pošte ugotovili, da mapa z imenom Sent oziroma Sent Items sploh ne obstaja? Ustvarite jo in preverite, ali bo s tem težava rešena. V nasprotnem primeru preverite naslednjo točko.
3. Določite korensko mapo e-poštnega predala
Pri IMAP e-poštnih računih Outlook ne bo vedno našel prave mape za poslana sporočila, če bo le-ta ustvarjena znotraj mape Prejeto (ang. Inbox) – torej kot podmapa omenjene mape. V tem primeru lahko Outlook mapi Sent Items in Deleted Items ignorira in lokalno ustvari novi mapi.
Rešitev je določitev korenske mape (ang. Root folder path), kar v Outlook 2013 oziroma Outlook 2016 uredite z naslednjimi koraki:
- Pojdite na File -> Account Settings -> Account Settings…
- Dvokliknite na svoj IMAP e-poštni račun.
- Kliknite na gumb More Options… in v novem oknu izberite zavihek Advanced.
- Pri nastavitvi Root folder path zapišite svojo korensko mapo – najverjetneje Inbox ali Prejeto.
- Shranite spremembe s klikom na OK.
Ponovno zaželite Outlook in preverite, ali se bodo poslana sporočila pravilno sinhronizirala.
4. Ustvarite novo .ost datoteko
Če težava še vedno ni odpravljena, vam preostane še naslednje:
- Odprite Outlook in locirajte .ost datoteko za svoj IMAP e-poštni račun: File -> Account Settings -> Account Settings… -> zavihek Data Files. Izberite .ost datoteko na seznamu in kliknite na Open File Location…
- Zaprite e-poštni odjemalec Outlook in datoteki .ost, ki ste jo locirali v prejšnjem koraku, preimenujte končnico v .old.
- Ponovno zaženite Outlook, s čimer se bo pognalo samodejno kreiranje nove .ost datoteke, s tem pa osvežitev celotnega e-poštnega predala. Na ta način bo Outlook ponovno poskusil določiti ustrezno mapo za poslana sporočila.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.