- Vaša košarica je trenutno prazna
Priprava računalnika za oddaljeno podporo
V kolikor pri nastavljanju e-poštnega odjemalca na lokalni napravi potrebujete nekaj pomoči, vam z nastavitvijo z veseljem pomaga naša tehnična ekipa.
Ustrezni podatki za nastavljanje e-poštnih odjemalcev so vam na voljo tu. V primeru, da kljub pravilnim nastavitvam e-pošta še vedno ne bi delovala, se težava lahko nahaja le še v lokalni napravi (računalnik, telefon). Ker ponudnik e-poštnega strežnika ne upravlja z lokalnimi napravami, tudi ni v moči ponudnika, da bi lokalne nastavitve urejal brezplačno. Posledično se ta storitev šteje med dodatne plačljive storitve in se obračuna v skladu s cenikom (9,99 €).
1. Najprej odpremo brskalnik Google Chrome in v iskalni vrstici obiščemo spletno stran Chrome Remote Desktop.
2. Kliknemo na gumb ODDALJENA PODPORA in se, v kolikor je to potrebno, v storitev vpišemo s svojim Google (Gmail) računom.
3. S klikom na simbol za prenos pričnemo z namestitvijo Chrome Remote Desktop razširitve v naš Google Chrome brskalnik, odprlo se nam bo novo pojavno okno.
4. Kliknemo na gumb Add to Chrome in na Dodaj razširitev v spustnem oknu, ki se bo pojavilo, in s tem nadaljujemo z namestitvijo. Brskalnik Google Chrome bo sedaj samodejno namestil razširitev. V kolikor se namestitev slučajno ne bi izvedla samodejno, bo potrebno klikniti na preneseno datoteko chromeremotedesktophost.msi.
5. Po uspešni namestitvi bo naš brskalnik pripravljen za povezavo z oddaljenega namizja. Sedaj moramo ustvariti le še ustrezno enkratno kodo za povezavo, to storimo s klikom na gumb GENERATE CODE. Ustvarila se bo 12-mestna dostopna koda, ki nam jo posredujete v e-poštni korespondenci z naročilom del oziroma na info@neoserv.si.
Ustvarjena 12-mestna koda je veljavna 5 minut, zato svetujemo, da nam jo po ustvarjanju čimprej posredujete.
6. V roku nekaj minut po prejemu ustrezne kode za povezavo na oddaljeno namizje bo tehnik vzpostavil povezavo. V tem času se bo v brskalniku pojavilo okno za skupno rabo, s potrditvijo katerega (s klikom na gumb Skupna raba) boste tehniku omogočili povezavo.
Tehnik bo nato, skladno s predhodnim dogovorom, uredil delovanje e-pošte v vašem odjemalcu. Po zaključku del bo povezava samodejno prekinjena, prikazalo se bo obvestilo “Your Chrome Remote Desktop session has ended.” Nameščeno razširitev lahko zatem poljubno odstranite.
V kolikor bi se izkazalo, da je vzrok za težave v delovanju na e-poštnem strežniku, poseg seveda ne bo zaračunan. V tem primeru bo tudi napaka nemudoma predana administratorju strežniškega okolja, ki bo poskrbel za odpravo težave.
V primeru dodatnih vprašanj nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.