- Vaša košarica je trenutno prazna
Priprava računalnika za oddaljeno podporo
Potrebujete pomoč pri nastavitvah e-poštnega odjemalca? Pri NEOSERV smo v ta namen pripravili precej navodil in vodičev, če pa se vam vseeno kje zatakne, z veseljem priskočimo na pomoč. Da bi bila ta lahko kar najbolj učinkovita, si pomagamo z orodjem AnyDesk za oddaljeno podporo.
Ustrezni podatki za nastavljanje e-poštnih odjemalcev so vam na voljo tu. V primeru, da kljub pravilnim nastavitvam e-pošta še vedno ne bi delovala, se težava lahko nahaja le še v lokalni napravi (računalnik, telefon). Ker ponudnik e-poštnega strežnika ne upravlja z lokalnimi napravami, tudi ni v moči ponudnika, da bi lokalne nastavitve urejal brezplačno. Posledično se ta storitev šteje med dodatne plačljive storitve in se obračuna v skladu s cenikom (9,99 €).
Sledite spodnjim korakom za prenos in uporabo aplikacije AnyDesk. Postopek je enostaven in ne zahteva posebnega tehničnega znanja.
AnyDesk: prenos na računalnik
1. Na računalniku odprite spletni brskalnik (npr. Chrome, Firefox, Safari ali Edge).
2. Obiščite uradno spletno stran AnyDesk ter kliknite na gumb Download Now.
3. Počakajte trenutek, da se datoteka programa prenese na vaš računalnik.
AnyDesk: uporaba
1. Aplikacijo AnyDesk odprite z dvoklikom na datoteko AnyDesk.exe, ki ste jo na računalnik prenesli v prejšnjem koraku. Datoteka se najverjetneje nahaja v mapi Prenosi oziroma Downloads. Če se vam ob zagonu aplikacije prikaže varnostno opozorilo, kliknite Zaženi (ang. Run).
2. Našemu tehniku posredujte unikatno številčno kodo, prikazano na vrhu aplikacije.
Koda na zgornji sliki je simbolična. Svoje dejanske kode NE DELITE z nepooblaščenimi osebami. Zaupajte jo le naši tehnični ekipi, da vam lahko pomaga z oddaljeno podporo.
3. Ko bo tehnik vzpostavil povezavo, se bo na vašem zaslonu – če imate vključen Windows požarni zid – prikazalo okno za dovoljenje dostopa. Potrdite ga s klikom na Dovoli dostop (ang. Allow access).
4. Nato v aplikaciji AnyDesk potrdite povezavo s klikom na zeleni gumb Accept.
Opomba: Če bo potrebno, omogočite dodatna dovoljenja (npr. za nadzor miške ali dostop do datotek).
5. Zdaj je oddaljena podpora omogočena, na kar kaže obvestilo “Session started” v oknu na desni strani.
6. Počakajte, da naš tehnik uredi vse potrebno ter po končanem delu prekine oddaljeno podporo.
AnyDesk: po uporabi
1. Po zaključeni oddaljeni podpori bo naš tehnik prekinil povezavo.
2. Aplikacijo nato lahko zaprete in jo, če je ne boste več potrebovali, odstranite z računalnika.
V kolikor bi se izkazalo, da je vzrok za težave v delovanju na e-poštnem strežniku, poseg ne bo zaračunan. V tem primeru bo tudi napaka nemudoma predana administratorju strežniškega okolja, ki bo poskrbel za odpravo težave.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.