- Vaša košarica je trenutno prazna
Sinhronizacija mape Poslano (IMAP) na vseh napravah
Večkrat se zgodi, da e-poštni odjemalci nepravilno sinhronizirajo mapo “Poslano”.
Kaj je pravzaprav razlog, da omenjena sinhronizacija ne deluje pravilno:
- Preverite, da na vseh napravah uporabljate IMAP protokol.
- Svojemu e-poštnemu odjemalcu nastavite, da mapo “Poslano” sinhronizira s strežnikom in ne preko lokalne mape.
- Preverite tudi pot poslanih sporočil, da le-ta kaže v enako mapo “Poslano – Sent”.
Ko boste dodali svoj e-poštni naslov v e-poštni odjemalec, najprej preverite, kam kaže mapa “Poslano”, in sicer je pravilna nastavitev poti “Sent” in ne npr. “Sent Messages”.
Omenjeno lahko preverite na način, predstavljen v nadaljevanju.
iPhone in iPad
- Zaženite “Settings”.
- Izberite “Mail Contacts and Calendars”.
- Pod poljem IMAP izberite svoj račun.
- Izberite “Mailbox Behaviours” in nato “Sent Mailbox”.
- Preverite, če je mapa “Sent” označena kot “On the Server”.
Apple Mail
- Odprite aplikacijo Mail.
- Izberite Mail -> Preferences -> Accounts -> Mailbox Behaviours.
- Preverite polje “Store sent messages on the server”, ki mora biti obkljukano ter spremembe shranite.
- Po spremembi preverite Mailbox -> Use This Mailbox For -> Sent.
MICROSOFT Outlook
- Izberite Tools -> Account Settings, zavihek “Email” -> Change -> More Settings.
- V polju Folders izberite “Chose an existing folder” -> Sent.
Možnost ročne izbire mape Poslano za samodejno sinhronizacijo z e-poštnim strežnikom omogočata starejši verziji odjemalca Outlook (2007 in 2010), medtem ko pri novejših verzijah (2013 in 2016) to ni mogoče. V primeru, da uporabljate novejšo verzijo, si oglejte navodila: Outlook težava s sinhronizacijo mape Poslano (IMAP).
Android
- Izberite Settings -> Account Settings -> Folders.
- V polju “Sent folder” izberite mapo “Sent”.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.