Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

V kolikor za pregledovanje e-pošte ne uporabljate programa, kot je npr. Outlook ali Thunderbird, in želite izvoziti e-pošto s strežnika na svojo lokalno napravo, lahko to preprosto uredite s pomočjo spodnjih navodil.

1. Prijavite se v spletni pregledovalnik e-pošte Webmail (navodila za prijavo). Po uspešni prijavi se vam bodo prikazale tri možnosti za pregledovanje e-poštnih sporočil:

  • Horde,
  • Roundcube,
  • SquirrelMail.

Webmail - Aplikacije za pregledovanje e-pošte

2. Izberite prvo možnost: Horde. Ko se bo spletna aplikacija naložila, boste zagledali stanje, ki je podobno prikazu na spodnji sliki.

Horde - Spletna aplikacija za e-pošto

3. V primeru, da vam začetne opcije (Horde, Roundcube, SquirrelMail) niso bile ponujene, ste po vsej verjetnosti že izbrali privzeto možnost. Če trenutno za pregledovanje e-pošte uporabljate Roundcube, lahko v zgornjem  desnem kotu izberete drug spletni pregledovalnik e-pošte (Horde).

Webmail - Izbira spletnega pregledovalnika e-pošte

4. Z desnim klikom na mapo Prejeto (ang. Inbox) se vam bodo ponudile dodatne možnosti. Ena izmed teh je tudi Izvozi (ang. Export). Kliknite nanjo.

Horde - Izvoz e-sporočil

5. Nato izbiro potrdite še s klikom na gumb OK in e-poštna sporočila se bodo prenesla na vašo napravo.

Horde - Potrditev izvoza e-poštnih sporočil

Izvoz e-poštnih sporočil bi zdaj moral biti uspešno zaključen.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.