- Vaša košarica je trenutno prazna
Dodajanje e-mail računa v Windows Live Mail 2012 (ang) – IMAP, s SSL
* V kolikor email račun v odjemalca e-pošte dodajate prvič, vam priporočamo, da za začetek preberete članek, v katerem smo zapisali nekaj osnovnih informacij o nastavitvah e-mail računa.
1. Zaženite vašega odjemalca pošte (Windows Live Mail 2012).
2. V zgornjem meniju izberite Accounts in kliknite na ikono Email.
3. Vpišite podatke:
- Email address: vaš celoten e-naslov
- Password: geslo za dostop do e-predala
- Display name for your sent messages: poljubno ime za prikaz
S kljukico označite možnost Manually configure server settings in kliknite na gumb Next.
4. V svojem naročniškem centru Moj NEOSERV preverite, na katerem od naših strežnikov gostujete. Ko se boste prijavili, kliknite na zavihek Vaše domene / gostovanje, ter kliknite na svoj paket gostovanja. V oknu je napisano ime vašega strežnika.
5. Izpolnite polja:
V razdelku Incoming server information izpolnite:
- Meni Server type: izberite IMAP.
- Server address: vpišite ime vašega strežnika, ki ste ga prebrali v prejšnjem koraku
- Port: 993
- S kljukico označite Requires a secure connection (SSL)
- Authenticate using: pustite izbrano “Clear text”
- Logon user name: vpišite vaš celoten e-naslov
V razdelku Outgoing server information izpolnite:
- Server address: vpišite ime vašega strežnika, ki ste ga prebrali v prejšnjem koraku
- Port: 465
- S kljukico označite Requires a secure connection (SSL)
S kljukico označite Requires authentication in kliknite na gumb Next in Finish.
Čestitamo, vaš novi e-mail račun je uspešno dodan! Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo tudi preko telefona ali e-pošte.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.